zaterdag 20 december 2014

TFMC Alles mag

Hallo allemaal,

Vandaag is alweer mijn laatste gastdesigner kaartje voor het blog bij Time For Magnolia Challenge. Vandaag is daar het thema "Alles mag" dus ja dat is lekker makkelijk! 

Ik moest voor mijn moeder nog een leuk kaartje maken. Mijn moeder is helemaal gek op schaapjes. En vooral als de kerst periode is aangebroken! Dan staat de kerststal weer op het dressoir en rondom en in de kerst stal staan allemaal schaapjes. Het is meer een schaapjes stal dan een kerst stal haha!

Maar dan moet ik natuurlijk wel een leuk kerstkaartje voor der maken met een schaapje erop aangezien het bijna kerst is!

  
Dit is mijn kaartje geworden met een schaapje erop.
Ik heb hier mooi rood papier gebruikt van Marianne Design..
Op deze kaart heb ik ook mooie Magnolia mallen gebruikt.
En de kerstboompjes zijn van Marianne design. Op de boompjes heb ik frantage gedaan. Dit vond ik zo mooi passen bij de kerst met de wit en goude kleurtjes. 


Natuurlijk heb ik weer een plaatje van magnolia gebruikt! En deze ingekleurd met distress markers. 


Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie mijn kaart voor mijn moeder vinden!
Dus laat gezellig een berichtje achter!

 En komen jullie meedoen met de challenge bij TFMC?

Liefs Rosa

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow, gaaf hoor!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Cobie zei

Je hebt een leuke kaart gemaakt. Mooie kleuren, papier e.d. heb je gebruikt.

Groetjes Cobie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dan zal deze kaart zeker in de smaak vallen bij je moeder. Het is ook wel een lieverdje geworden. Het afdrukje is heel zacht ingekleurd én natuurlijk erg toepasselijk en je kaartje is ook mooi "aangekleed". Ik vind het een dotje...
Lieve groetjes Miranda

Judith Liefting zei

Wat een beauty! En dat schaapje, ubercute! Groetjes, Judith

Claudia's kaartjes zei

Heel mooi kaartje.

grtjs
Claudia

Petra zei

Nou Rosa dan is jouw moeder helemaal in haar nopjes met een schaapjes kaart. Je kaart is prachtig geworden

Lieve groet,
Petra