woensdag 12 november 2014

Nieuw bij Cards2Create

Hallo lieve mensen.

Vorige week kreeg ik ineens een mailtje of ik bij Cards2Create in het DT team wou.
Dat vond ik natuurlijk een hele eer dat ik ervoor werd gevraagd!
Vandaag is daar mijn voorstel berichtje online gekomen.
En natuurlijk heb ik er een mooie creatie bij gezet.

Dit zakje heb ik gemaakt op bestelling. Iemand vroeg mij of ik leuks kon maken voor haar collega. Dat vond ik natuurlijk onwijs leuk om te doen!
Dit is het zakje geworden.


Een aantal matrialen die ik heb gebruikt kan je bestellen in de webshop van Cards2Create.

Ik ben natuurlijk weer heel benieuwd wat jullie van mijn zakje vinden!
Dus laat gerust een berichtje achter!

En kom gezellig op het blog kijken van Cards2Create.

Liefs Rosa

6 opmerkingen:

Wil Frutsel zei

Hoi Rosa, je hebt een prachtig blog met schitterende kaarten, zo ook deze. Ik vond je via Cards 2 Create waar ik ook DT geworden ben. Maar ik moet me nog bekend maken. Ik word meteen je volger.
liefs Wilma

Erica ♥ zei


Wat een schitterende kaart is dit,
heel erg mooi gemaakt hoor ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

ryannesweet zei

Prachtig geworden roos!
Liefs

Ellen zei

Hoi Rosa, via Hobby Home kwam ik op jouw blog. Ik las dat je ook uitgenodigd bent als dt lid. Mij is hetzelfde gevraagd maar ik hoor helemaal niks van Hanneke. Het is al weken geleden....moest jij ook gewoon afwachten?
Je maakt mooie creaties...ik heb even bij je gekeken en ben gelijk volger geworden. Misschien vind je het leuk om bij mij op bezoek te komen.
Tot blogs...liefs Ellen

Renate zei

Ik zag je creatie voorbij komen bij Cards2Create, en wist meteen dat ik graag op de hoogte wil blijven van al het pracht en praal wat je maakt.

-xies- Renate.

LottesCards zei

Wat gaaf! Echt super leuk.

Je tasje is echt prachtig! Mooie kleuren en een super lieve Tilda heb je gebruikt!!!

Liefs Lotte