woensdag 16 december 2015

Kerst doosje

Hallo allemaal,

Ik heb een onwijs leuk doosje gemaakt en in dat doosje kan een easel doosje in.
Het patroontje had ik van Lotte gekregen. 
Zij had hem een keer gemaakt en ik vond het zo gaaf om hem ook een keer te maken.


Het papier wat ik heb gebruikt is van Noor Design. 
Een leuk winters blokje met allemaal mooie warme tinten.



Op het easel doosje heb ik een mooie stempel van magnolia gebruikt. 
Deze heb ik ingekleurd met mijn Distress markers.

Ook heb ik hier een mooie mal gebruikt met de tekst winter.
Deze mal is van Noor design.



Op het doosje heb ik een leuke test gestempelt "Let it snow".
Ook heb ik een mooie bloem gemaakt, en daarachter heb ik een sneeuw kristal gebruikt van Magnolia. Ik heb overal een beetje sneeuw aangebracht voor het leuke winterse effect.

Ik ben heel benieuwd hoe jullie dit leuke doosje vinden!!
Dus laat gerust een leuk berichtje achter.
Dat vind ik altijd onwijs leuk om te lezen!

Liefs Rosa

Ik wil graag meedoen aan de volgende challenge:

2 opmerkingen:

Renate zei

Ohw, wauwie!!! Wat heb je dit geweldig leuk gemaakt zeg.
De koele winterse kleurtjes gaan heel goed samen met het Kraft. En het modelletje is zó leuk. Met het schattige Magnolia afdrukje erop, is het helemaal compleet.

-xies- Renate.

Cobie zei

Super leuk!
Groetjes Cobie